درخشش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در رتبه بندی حقوق شهروندی در نظام اداری
اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در جریان بازرسی های مرتبط با استقرار میز خدمت حضوری سال 97، رتبه های برتر در گروه حمل و نقل و 106 دستگاه اجرایی و اداری را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عادل دریس مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) 23 مرداد ضمن اعلام این خبر بیان داشت: به دنبال جدیت و اهتمام این اداره کل برای رعایت حقوق مردم و مشتریان و در پی اعلام نتایج بازرسی‌های انجام شده به صورت فصلی در چهار نوبت در خصوص استقرار میز خدمت حضوری، حسب اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان این اداره کل ضمن کسب امتیاز 23 از مجموع 25 امتیاز تخصیصی، موفق به کسب رتبه‌های اول در گروه حمل و نقل و دوم بین 106 دستگاه مشمول طرح مذکور شد.

وی همچنین راه‌اندازی سامانه مشاوره غیرحضوری به منظور تعامل بیشتر و ارتباط آسان تر با مشتریان و تسهیل خدمات‌رسانی و فضای کسب و کار از تازه‌ترین اقدامات این اداره کل برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مشتریان با هدف پیاده‌سازی کامل مفاد منشور حقوق شهروندی در نظام اداری عنوان کرد.

شایان یادآوری است اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان طی سال‌های اخیر به طور متوالی موفق شده بود رتبه‌های برتر در رعایت الزامات حقوق شهروندی و حقوق مصرف کننده را به دست آورد.

میز خدمت  3

۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۴
روابط عمومی |
کد خبر : ۴۷,۶۳۴

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید