با هدف ارائه خدمات بیشتر به مراجعان و رعایت حقوق شهروندی و مصرف‌کننده انجام پذیرفت:
ارائه خدمات مشاوره غیرحضوری به مشتریان منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)
سامانه مشاوره غیرحضوری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به منظور تعامل بیشتر و ارتباط آسان‌تر با مشتریان و تسهیل خدمات رسانی و فضای کسب و کار راه اندازی گردید.

 

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به تلاش‌های پیگیرانه این اداره کل به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و مشتریان که برای پیاده سازی کامل مفاد منشور حقوق  شهروندی در نظام اداری صورت می‌پذیرد، بیان داشت: به منظور ارائه خدمات به مراجعه کنندگان که بخش عمده‌ای از آنان را مشتریان خدمات بندری منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) تشکیل می‌دهد، پست صوتی وسامانه مشاوره تلفنی غیرحضوری راه اندازی شد تا روند پاسخگویی و ارائه توضیحات شفاف و جامع  به پرسش مشتریان تسهیل شود.

عادل دریس با اشاره به اینکه این اداره کل بر اساس شاخص های ارزیابی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تاکنون اقدامات متعددی را به مرحله ی اجرا گذاشته است، تصریح کرد: این اقدام نیز در راستای شاخص‌های مذکور و  با رعایت امانتداری، راز داری و حفظ حریم خصوصی اشخاص و در چارچوب وظایف سازمانی و ملاحظات مقررات جاری صورت می‌گیرد.

یادآور می‌شود به دنبال ایجاد این قابلیت جدید برای پاسخگویی به مشتریان، مشترکین خطوط  تلفن ثابت در استان با شماره گیری 5202 و مشترکین خطوط تلفن ثابت در خارج از استان و مشترکین شبکه‌های تلفن همراه با شماره گیری 0615202 می‌توانند از خدمات سامانه پاسخگویی و مشاوره غیرحضوری  بهره‌مند شوند.

 


مشاوره غیرحضوری

۱۷ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۲۷
روابط عمومی |
کد خبر : ۴۷,۱۹۵

ارسال نظرات


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید