شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷

اخبار

استقرار فرآیند پایش میزان رضایت مندی فرماندهان کشتی های متردد به بندر امام خمینی(ره)

استقرار فرآیند پایش میزان رضایت مندی فرماندهان کشتی های متردد به بندر امام خمینی(ره)
به دنبال پایش میزان رضایت مندی کشتی های ورودی به مجتمع بندری امام خمینی(ره) توسط امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، اقدامات موثر برای رفع مشکلات و جلب رضایتمندی خدمه کشتی های ورودی صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی، معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر بیان داشت: مجتمع بندری  امام خمینی(ره) سالانه پذیرای حدود 2000 فروند کشتی اقیانوس پیمای ایرانی و خارجی است و کیفیت عملکرد بخش های مختلف عملیاتی و خدماتی و رفع مشکلات این حوزه ها به منظور ایجاد بستری مناسب در جهت ورود، تخلیه و بارگیری و خروج آسان به همراه فراهم نمودن رفاه نسبی خدمه ی کشتی از اهم اهداف این اداره کل به شمار می آید.

 امین موسی پور در ادامه افزود:  به همین منظور پایش میزان رضایت مندی فرماندهان شناورها و احصای مشکلات آنان، از ابتدای سال جاری ضمن مراجعه حضوری و سیستماتیک کارشناسان خبره در بیش از 200 فروند کشی به طور تصادفی،  به احصای مشکلات و انجام اقدامات مؤثر برای رفع آنان پرداخته شد.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه انجام این رسیدگی ها -که به اذعان اکثریت فرماندهان شناورها اقدامی منحصر بفرد در میان بنادر کشور و حتی بنادر سایر کشورهای خارجی بوده- رضایت مندی بیشتر، اعتماد و همبستگی میان خدمه شناورها با نیروهای عملیاتی و مسئولین بندری حاصل گردیده است.

معاون اموردریایی اظهار امیدواری کرد: با تسهیل فرآیند ورود و خروج و ایجاد امکانات و تسهیلات مورد نیاز شناورهای ورودی علاوه بر ارتقاء رضایت مندی خدماتی و اداری، با خاطره خوب و خوشایندی این مجتمع بزرگ بندری را ترک نمایند.

امین موسی پور

۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۴۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱۱۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید