دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۱۲

ارزیابی سطح آمادگی بنادر کانتینری در استقرار مدیریت ارتباط با مشتری

میترا درویشی  ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
  فایلهای مرتبط
مدیریت ارتباط با مشتری علاوه بر مفهوم عام خود اشاره به یک سیستم نرم افزاری-سخت افزاری دارد که استقرار آن در سازمان مستلزم صرف هزینه و زمان نسبتاً زیادی است. از سوی دیگر نرخ شکست پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری بسیار بالاست. هدف از این پژوهش سنجش میزان آمادگی بندر مورد مطالعه در جهت بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. نتایج بدست امده از ازمون فرضیات اصلی اول، دوم، سوم نشان داد که بندر مورد مطالعه در جهت بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری آمادگی لازم را درهیچ یک از ابعاد فناوری، اجتماعی و بعد فکری ندارد. نتایج بدست امده از ازمون فرضیه اصلی چهارم نشان داد که میزان امادگی بندر مورد مطالعه در بکارگیری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، از لحاظ ابعاد فناوری، اجتماعی و بعد فکری و هر یک از مولفه های انها متفاوت است.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.