یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵

 

به روز رسانی در : 1393/01/16

توسط: سید احمد بزرگ زاده

 «قابل توجه وظیفه بگیران و بازنشستگان محترم رسمی سازمانی»

 

به اطلاع پرسنل بازنشسته و موظفین رسمی سازمانی می رساند جهت اخذ احکام بازنشستگی می توانند به سایت WWW.PMOPF.IR یا از طریق پورتال صندوق بازنشستگی به آدرس Http:\\retireefund.pmo.ir نسبت به دریافت احکام افزایش حقوق سال 1391 خود اقدام نمایند .

 ______________________________________________________________________

 

 

«قابل توجه وظیفه بگیران و بازنشستگان محترم رسمی کشوری»

 

 

به اطلاع پرسنل بازنشسته رسمی کشوری می رساند ، جهت دریافت فرم ها وتکمیل اطلاعات مربوط به انتخاب بازنشسته نمونه رسمی کشوری به سایت WWW.SCPF.IR مراجعه نمایند . جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به اداره اموراداری - بخش کارگزینی مراجعه و یا شماره تلفن2125-0615228 تماس حاصل فرمائید .

 ______________________________________________________________________

 

 

«قابل توجه وظیفه بگیران و بازنشستگان محترم رسمی سازمانی »

 

به اطلاع پرسنل بازنشسته رسمی سازمانی می رساند ، جهت دریافت احکام افزایش حقوق سال 1391 خود به اداره اموراداری - بخش کارگزینی مراجعه و یا شماره تلفن2125-0615228 تماس حاصل فرمائید .

 ______________________________________________________________________

 

«قابل توجه وظیفه بگیران و بازنشستگان محترم رسمی کشوری»

 

به اطلاع پرسنل بازنشسته رسمی کشوری می رساند ، جهت دریافت احکام افزایش حقوق سال 1391 خود به اداره اموراداری - بخش کارگزینی مراجعه و یا شماره تلفن2125-0615228 تماس حاصل فرمائید .

 ______________________________________________________________________

 

 «قابل توجه وظیفه بگیران و بازنشستگان محترم»

به اطلاع پرسنل بازنشسته رسمی سازمانی که فاقد کارت شناسائی بوده یا تاریخ اعتبار کارت ایشان منقضی شده است می رساند ، می توانند جهت تمدید کارت های مربوطه به امور اداری - بخش کارگزینی مراجعه و یا به شماره تماس 2125-0615228 تماس حاصل فرمایند

مدارک لازم : یک قطعه عکس 4*3 - کپی کارت ملی 

 

______________________________________________________________________

 «قابل توجه وظیفه بگیران و بازنشستگان محترم»

خواهشمند است با مطالعه طرح تحقیقاتی اداره کل ، نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق فرم موجود در ذیل صفحه اصلی سایت با در میان گذارید

 توضیح 1 : برای مشاهده طرح مطالعاتی ، ابتدا فایل دانلود شده را با استفاده از نرم افزار Winzip از حالت فشرده خارج نمائید

 

______________________________________________________________________

«قابل توجه وظیفه بگیران و بازنشستگان محترم»

 

از کلیه بازنشستگان و وظیفه بگیران اداره کل درخواست می شود به لحاظ کنترل تعداد عائله و اولاد تحت تکفل خود با در دست داشتن مدارک ذیل به اداره امور اداری مراجعه فرمایند.

 
1- اصل شناسنامه شخص بازنشسته ، همسر و کلیه فرزندان اناث و ذکور که ازدواج ننموده اند.
2- گواهی اشتغال به تحصیل معتبر در مقاطع دانشگاهی جهت فرزندان ذکور بالای 20 سال سن
3- در صورت وجود فرزند معلول ارائه گواهی های لازم از مراجع ذیربط درخصوص تائید معلولیت الزامی می باشد.
 
  
اداره امور اداری
______________________________________________________________________
 
اطلاعیه
 
قابل توجه کلیه بازنشستگان و موظفین اداره کل بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی(ره)
 
 
در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به عزیزان بازنشسته و وظیفه بگیر اداره امور اداری اقدام به ایجاد پست الکترونیکی (ایمیل) به آدرس bamo@bik.Ir نموده است ، کلیه بازنشستگان و موظفین جهت ارسال مدارک (تصاویر شناسنامه ، گواهینامه های تحصیلی و غیره) می توانند از این ایمیل استفاده نمایند.
 
اداره امور اداری
______________________________________________________________________ 
 
 « قابل توجه بازنشستگان و وظیفه بگیران محترم »

با عنایت به راه اندازی سامانه ارسال پیام کوتاه (SMS) اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان عزیزان بازنشسته و وظیفه بگیر می توانند در صورت تمایل نسبت به اعلام شماره تلفن همراه خود به اداره امور اداری اقدام تا در مواقع لزوم جهت ارسال پیامهای ضروری جهت ایشان اقدام گردد.

 

 

اداره امور اداری
______________________________________________________________________ 
 
 
« قابل توجه بازنشستگان محترم »

جهت مشاهده بخشنامه وزارت رفاه و تامین اجتماعی-سازمان بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت هزینه عصا و عینک بازنشستگان روی لینک زیر کلیک نمائید
 
اداره امور اداری